Lifestyle aneb segmentace jako nástroj k lepší klientské obsluze

Lifestyle aneb segmentace jako nástroj k lepší klientské obsluze

Segmentace je klíč k tomu, aby marketing nebyl jen „střelba do tmy“. Přijďte odhalit, jak se dělá a k čemu může být užitečná Lifestyle segmentace populace ČR a co o Češích prozradila studie Češi v síti.

Lifestyle je největší marketingovou studií mapující životní styl české společnosti. Agentura Kantar po dobu téměř 30 let přináší unikátní pohled na životní styl české společnosti. Jde o nejrozsáhlejší hloubkovou sondu do života Čechů. Základem jsou životní potřeby, hodnoty, obavy, přehled toho, co Čechy baví, kam se posouvají a jaké přicházejí trendy. Dlouhodobě sledují vývoj Lifestyle segmentů a Generací od Z po Baby Boomers.

Na přednášce a besedě s Petrou Průšovou – Regional Director Central and Eastern Europe, KANTAR, s. r. o., se dozvíte:

·         Jak rozdělit klienty/zákazníky do smysluplných segmentů.

·         Proč „jedna velikost pro všechny“ u zákazníků nefunguje.

·         Co o preferencích a chování Čechů prozrazují aktuální data.

·         Jak segmentace pomáhá zlepšit klientskou obsluhu i obchodní výsledky.

Přijďte se inspirovat a zjistit, že klienti nejsou jen čísla, ale příběhy, nálady a chování.

Datum: 3.12.2025
Místo: EV
Čas: 10:30 – 12:00 hod.

 

 

 

 

 

 

 

 

Detail akce
Lifestyle aneb segmentace jako nástroj k lepší klientské obsluze
3. 12. 2025
10:30 - 12:00
 EV
Přednáška
Export do kalendáře
Přílohy
akce nemá přílohy