Lifestyle aneb segmentace jako nástroj k lepší klientské obsluze
Lifestyle aneb segmentace jako nástroj k lepší klientské obsluze
Segmentace je klíč k tomu, aby marketing nebyl jen „střelba do tmy“. Přijďte odhalit, jak se dělá a k čemu může být užitečná Lifestyle segmentace populace ČR a co o Češích prozradila studie Češi v síti.
Lifestyle je největší marketingovou studií mapující životní styl české společnosti. Agentura Kantar po dobu téměř 30 let přináší unikátní pohled na životní styl české společnosti. Jde o nejrozsáhlejší hloubkovou sondu do života Čechů. Základem jsou životní potřeby, hodnoty, obavy, přehled toho, co Čechy baví, kam se posouvají a jaké přicházejí trendy. Dlouhodobě sledují vývoj Lifestyle segmentů a Generací od Z po Baby Boomers.
Na přednášce a besedě s Petrou Průšovou – Regional Director Central and Eastern Europe, KANTAR, s. r. o., se dozvíte:
· Jak rozdělit klienty/zákazníky do smysluplných segmentů.
· Proč „jedna velikost pro všechny“ u zákazníků nefunguje.
· Co o preferencích a chování Čechů prozrazují aktuální data.
· Jak segmentace pomáhá zlepšit klientskou obsluhu i obchodní výsledky.
Přijďte se inspirovat a zjistit, že klienti nejsou jen čísla, ale příběhy, nálady a chování.
Datum: 3.12.2025
Místo: EV
Čas: 10:30 – 12:00 hod.